Kiitos kaikille kärsivällisyydestä uuden verkkokaupan ja varauspalvelun käyttöönoton yhteydessä. Palvelun vaihtamiseen liittyy aina muutamia kompastuskiviä, mitä ei aina pystytä ennakoimaan, mutta pyrimme tekemään kaikkemme, että ongelmat ratkeisivat mahdollisimman helpolla. Muistakaa, että voitte olla todella matalalla kynnyksellä meihin yhteydessä! Autamme mielellämme!
Totutuista tavoista voi olla hankala luopua, mutta vaihdolla haetaan kuitenkin parempaa asiakaskokemusta ja helppoutta toimintaan.
Uuden palvelun kautta pystytte mm.
Korjaus ja kehityslistalla meillä on Liikuttajat Oy:n kanssa seuraavat asiat:
Päivitimme kuukausikorttien saldojen käyttöaikaa siten, että voitte käyttää saldoa joustavasti koko sopimuskauden ajan yhden kuukauden tai 4 viikon jakson sijaan. Tällä saadaan joustoa sairastumistilanteisiin ja lomailuun. Eli jos sinulla on 6 kk Active kortti, niin voit käyttää sen täyttä 600 € saldoa 6 kuukauden ajan, jonain kuukautena enemmän ja jonain vähemmän.
Kaikille aktiivisille asiakkaille, joilla on jokin kortti voimassa, tullaan lähettämään tekstiviestillä oman saldokortin nelimerkkinen koodi sekä oven pin-koodi. Oven pin-koodi on sama kuin aikaisemminkin.
PIDÄ OMAT KOODISI TALLELLA.
Hyviä treenejä!
#mukauduolosuhteisiin
Riittää kun muistat sähköpostiosoitteesi. Järjestelmä lähettää postiisi kirjautumislinkin, minkä kautta pääset tarkastelemaan tietojasi.
Liikuttajat-tililläsi saattaa olla useita palveluntarjoajia, jotka käyttävät samaa Liikuttajien järjestelmää. Voit muuttaa palveluluntarjoajaa kohdasta "Vaihda palveluntarjoaja".
VARAUKSET -kohdasta näet tekemäsi tunti/tilavaraukset
TILAUKSET -kohdasta näet ostoksesi (kuitit)
SALDOKORTTI -kohdasta näet jäljellä olevan saldon ja korttisi voimassaoloajan